viernes, 3 de febrero de 2012

Animación sobre o ADN


6 comentarios:

lorena rodríguez castro dijo...

Este vídeo está moi ben, porque aclaroume moitísimas dudas que tiña respeto ás bases nuceóticas, a nosa semellanza cos primates.. E a verdade,nunca cheguei a pensar que o nosos ADN era un 98% igual ó do chimpancé ou a outros primates! Sorprendéume motísimo e se non fose por este video xamais me percataría diso.
Outra cousa que me chamou a atención do vídeo foi o que un 95% do noso ADN consideráse ADN basura, xa que non ten ningunha función e eu sempre pensei que todo o noso ADN tiña algunha función.

Lorena Rodríguez Castro Nº 24, 1º BACH. D

Pablo A. Sequeiros Sanchez dijo...

Eu comparto a opinion de Lorena. Averdade é que custa moito crer que compartamos tanta similitude de ADN cos chimpances, cando somos tan diferentes. Pero eu ainda teño unha dubida. Se o 95% do noso ADN non serve para nada ¿por qué existe? ¿por qué a natureza quixo que estea presente? ¿realmente non serve para nada?

Pablo Antonio Sequeiros Sánchez 1ºE

Unknown dijo...

Hoxe a maioría dos científicos non creen que o 98% do ADN sexa lixo. Están a estudiar o seu significado, seguro que sin tardar apareceran moitas sorpresas. O que se sabe é que non codifica proteínas.

Pablo A. Sequeiros Sanchez dijo...

Os científicos fan ben en non crer isa afirmación. O home é sabio, pero a natureza o é todavía máis. Todo o que existe ten un por qué, e confío en que pouco a pouco a raza humana descubra todo o que se oculta nese 98 % do ADN e moitas mais cousas que todavía non revelamos

Pablo Antonio Sequeiros Sánchez 1ºE

lorena rodríguez castro dijo...

A verdade é que custa moitísimo crer que un 95% do noso ADN sexa lixo, esperemos que pronto os científicos dean cunha solución e así poder saír de dúbidas porque a verdade e que sinto curiosidade por saber unha resposta... Oxalá que pronto teamos boas novas!!


Lorena Rodríguez Castro 1ºBACH. D

Pablo A. Sequeiros Sanchez dijo...

Eu tamén espero que canto antes se poida dotar de significado ao 100 por 100 do noso ADN, porque ten que telo, a nai natureza non o creou sen un porqué. A verdade é que sinto curiosidade sobre qué máis esconde o meu ADN, qué máis informacion sobre min oculta, que hoxe por hoxe ninguén é capaz de saber

Pablo Antonio Sequeiros Sánchez 1ºE